Guláš ultra

quasi | Vyše 80% mozgu tvorí kvapalina. U mnohých brzdová

quasi
5 zabitých = hrsť mariše Zdroj: Babkomrd Jakubec a baranmrd Blaha = naša budúcnosť
 
leader
leader | 12.6.2023 14:21

marihuana by mala byt beztrestna, trest pre Dedecka je primerany mozno az prisny


prevot
prevot | 12.6.2023 14:35

Napísal by si tam to isté keby jednou s obetí bolo tvoje dieťa?


leader
leader | 12.6.2023 14:47

prevot | 12.6.2023 14:35 - potom by som bol sucastou tej tragedie a moj nazor by bol neobjektivny

ucel trestu nie je pomsta, ale snaha o napravu odsudeneho. Malo ludi si to uvedomuje.


janotpiton
janotpiton | 12.6.2023 14:59

Pán ktorý dostal 15 rokov výrobu omamných látok nemal len "hrsť" marihuany. Ak dostal pätnásť rokov musel naplniť kvalifikovanú skutkovú podstatu toho ktorého trestného činu, buď to alebo už bol za obdobný skutok predtým právoplatne odsúdený. Akákoľvek budúca zmena trestnej politiky v oblasti výroby alebo distribúcie drog sa určite nebude vzťahovať na niekoho, kto vyrába alebo distribuuje omamné a psychotropné látky jedy alebo ich prekurzory vo väčšom množstve. Taký veľký trest za drogy ako dostal ten pán o ktorého prípade sa vedú polemiky, vždy ostane v zhruba takej výške, pokiaľ bude prípravky vyrábať resp surovinou na tieto prípravky bude omamná alebo psychotropná látka, jed alebo jeho prekurzor. Okamihom ako výroba alebo držba akejkoľvek skôr zakázanej látky už nebude protizákonná, odpadne aj "trestnosť skutkov" naviazaných na použivanie tejto látky.


register
register | 12.6.2023 15:13

Leader tiez zastavam skor tento tvoj pohlad.
Odstrasujucim prikladom (aspon pre cloveka s aspon polkou mozgu) by mala byt uz ta nehoda. Ja byt na jeho mieste, tak asi poziadam o trest smrti. Zit s vedomim, ze som toto spravil? To nie...


Hovado
Hovado | 12.6.2023 15:35

Čo maju pozostalí z toho že dostal 15 rokov? Mali by ho prepustiť a 15 rokov 90% jeho príjmov posielať pozostalým


mack
mack | 12.6.2023 15:39

Ten trest za marišku je zbytočne vysoký. Na druhej strane však ten pestovateľ to robil dlhodobo a určite vedel, že robí niečo nelegálne. Takže išiel do toho s tým rizikom, že mu raz možno policajti zaklopú na dvere. Dedeček nezabíjal ľudí dennodenne. Jeho chybou bolo, že si myslel, že je nadčlovek a môže si dovoliť viac ako iní. Výsledok je hrozný, ale výška trestu už nepomôže nikomu. On má život už dojebabraný a obete neobživnú. Dedeček už aj tak bude do konca života zavretý najprv za štátne, potom doma medzi štyrmi stenami a užierať sa vlastným svedomím. Ak to neukončí skôr sám...


Alt
Alt | 12.6.2023 15:52

@Janotpiton
Nepestoval ani marihuanu, bolo to konope s nizkym obsahom THC - vyrabal z toho konopnu mast
Obsah THC bol v rastlinach taky nizky, ze policajti nasli az 3! rastliny, ktore mali obsah THC nad povolenu hranicu, ale v ramci tolerancie merania mohol byt aj pod. Ostatne rastliny mali vsetko povolene hodnoty THC.
Do vysky trestu sa mu zapocitala hmpotnost celych rastlin teda aj casti, ktore THC vobec neobsahuju (stonky).


Lucy in boots
Lucy in boots | 12.6.2023 16:07

Súhlasím, 15 rokov pre chlapa toho veku je skoro doživotie. Podľa mňa nie je psychopat. Len ozran a blbec. Vlastne vôbec nechápem načo niekto kto zabil niekoho pri autonehode má ísť sedieť čo najdlhšie. Trest má byť nápravný. Niečo môže byť nešťastná náhoda, niečo jeho zavinenie. Tak či tak ľudia páchajú horšie veci. Úplne pri plnom vedomí, zmysloch a úmyselne. Napr. okradnúť živnostníkov dopravstavu niekoľko krát až tí chudáci spáchajú samovraždu.


janotpiton
janotpiton | 12.6.2023 16:15

Ja neobhajujem postup očtk alebo súdov, spis som nevidel a nečítal Z praxe viem, že súdy v prípade pochybností vychádzajú zo znaleckého dokazovania a to vzhľadom k dokázanej (asi neprávoplatne) vine svedčí o tom, ze minimálne na pravom stupni bol trestný čin dokonaný tzn boli naplnené všetky obligátorne znaky skutovej podstaty trestného činu tzn. porušenie záujmu chráneného zákonom, páchateľ, jeho zavinenie a udelený trest. Z hľadiska trestného práva nie je o čom. Jedine ak v prípade rozhodovania o opravnom prostriedku vzídu nové skutočnosti, ktoré budú mať následok revidovanie napadnutného rozhodnutia či už z právnoformálnej alebo právnomateriálnej stránky. Neznalosť zákona nesmie ospravedlniť protiprávne konanie. Existuje definícia zakázanej látky? Existuje definícia tolerovaného množstva pre osobnú spotrebu? Existujú excesy (odklony) od týchto definícií? Existujú. Ako sorry, ale ja nemôžem obhajovať alebo byť na strane človeka spôsobilého na právne úkony, ktorý vedel (a chcel) že spôsobom uvedeným v trestnom zákone, porušuje záujem týmto zákonom chránený a to tým, že naplnil skutkovú podstatu úmysleného (priamy) trestného činu.


Lodovik
Lodovik | 12.6.2023 16:52

Trest ma mat aj odstrasujuci ucinok, ale to je v Dedeckovom pripade asi irelevantne. V zmysle, ze sa pri tom sam mohol zabit, cize nejake vedomie vysky trestu cloveka v takej situacii aj tak neodradi. Tu ide skor o zmiernenie pocitu nespravodlivosti pre pozostalych.

Pre spolocnost ako taku ma IMHO vacsi zmysel rozmyslat, ako tomu predist. Napr. dat na tu zastavku (a ine podobne na vonkajsej strane zakruty) nejake mechanicke zabrany, aby tam auto nemohlo vyletiet.

Ten typek s konope by mohol dostat milost od prezidentky.


mahalebka
mahalebka | 12.6.2023 17:00

pome sa zhulit nech nam z toho ne*ebne


Lodovik
Lodovik | 12.6.2023 17:02

Jasne, ako kozmonaut :)


janotpiton
janotpiton | 12.6.2023 17:45

Čo sa týka Dědečka tak som zvedavý na argumentáciu prokuratúry, resp. na proces dokazovania. Ono je pekné napísať status na soc. sieť, musí sa odvolať, horšie je s dokazovaním. Pri tom už GP pritomný nebude. Tí čo kričia doživotie doživotie, treba pamätať na to, že úkladný vrah Marček dostal za dve úkladné vraždy, dokonca v kvalifikovanej skutkovke 25 rokov odňatia slobody. Dokazovať Deděčkovi v podstate predstupeň terorizmu, bude veľmi ťažké. Teda ono to dokázané bolo, za použitia rôznych fínt ako mimoriadne zníženie trestu atď atď a ja som zvedavý na erudíciu prokurátora či dokáže tento "návrh" svojho nadriadeného obhájiť


kukik
kukik | 12.6.2023 18:22

kazdy tu place nad tou marihuanou pricom kazdy jeden fetacik a pestovatel vedeli aku su za to postihy a aj tak to robia tak co placu ze potom dostanu take tresty...


aaa I.
aaa I. | 12.6.2023 19:12

"Polícia v dome Šípoša našla viac ako desať kilogramov sušenej marihuany."

"Prokuratúra preukázala, že s drogou obchodoval, potvrdili to dvaja svedkovia."

"V dome Šípoša sa našla aj látka podobná pervitínu."

"Potvrdilo sa aj to, že Šípoš je konzumentom drog so znakmi závislosti"

To nebolo len držanie jednej skladačky. Exemplárny trest je na mieste.


A henten čo zabil 5 ľudí si ožratý vedome sadol za volant v takom stave. Nestalo sa mu to nechtiac. Nehovoriac o tom, že nemusel ísť rýchlo, aj ožratý môžem ísť 50. Myslím si, že exemplárny trest je na mieste.


XXI
XXI | 12.6.2023 20:26

Henten čo zabil 5 ľudí bol ožratý.

Keby bol zhúlený tak by z neho urobili progresívneho hrdinu liberalizmu.


leader
leader | 12.6.2023 20:29

Lodovik | 12.6.2023 16:52
Trest ma mat aj odstrasujuci ucinok, - uz to vidim, uplne jasne, zjav z alternativnej reality. ako nejaky ozraty bulo si sada za volant a hlavou mu bleskne myslienka ze soferovat nebude lebo Dedecek dostal X rokov basy a tak vypina motor….


Lodovik
Lodovik | 12.6.2023 21:10

@leader Ty budes trochu pomalsi...


leader
leader | 12.6.2023 21:16

Lodovik | 12.6.2023 21:10 - nie, ja s tebou suhlasim ze je to irelevantne


janotpiton

 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader